یک آهنگ بسیار زیبای عربی

این آهنگ رو بسیار دوست دارم اگه ممکنه دانلودش کنین و گوش کنین متن و ترجمه فارسیشم گذاشتم تو ادامه مطلب خیلی دنبلاش گشتم تا پیداش کردم



سیرین عبدالنور-لوبص فی عینی مره بس



متن

اتکلم و الا لا یا قلبی و الا اعمل ایه

حرف بزنم ای دل من یا نه ، و یا اگر نه چکار کنم ؟

مش واحد باله لیه یا قلبی و بیفکر لیه

چرا فکرش را مشغول نکردم ای دلم و چرا فکر میکند ؟

دی عنیی و کل حاجة فیی بتنادی علیه

با چشمانم و با تمام وجودم ( اجزای درونم ) او را ندا می زند

لو بص فی عینی مرة بس

اگر فقط یک بار در چشمانم نگاه کند

حیحس اوام بشوقی لیه

به سرعت به اشتیاقی که برای او دارم پی خواهد برد

لو بص فی عینی مرة بس

اگر فقط یک بار در چشمانم نگاه کند

حیحس بانی دایبة فیه

به سرعت حس خواهد کرد که من برای او آب شدم

لو قللی تعالی قلبی دق

و اگر به من بگوید بیا که دلم تپید

انا اروح له اوام ما اقلشی لا

من به سرعت پیش او خواهم رفت و نه نمی گویم

انا حالی هو برده حاله على ایه مشغول

نمی دانم حال من و همچنین حالش به چه چیزی مشغول هستند ؟ 

و فبالی کل شئ فی باله مش لازم اقول

و در فکرم تمام چیز هایی هست که در فکرش است و نیازی به گفتن ندارم

میلاله ایوه مشتاقة له حاشتاق على طول

به سویش کشیده شدم ( میل کردم ) بله مشتاق او شدم و همیشه مشتاق او هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد