میشه نمیشه.....!!!

سلام امروز در حالی که نامید شده بدم امیدوارتر شدم امروز اومدن تحقیات محلی خوشبختانه از افراد خوبی تحقیق کردن و هر چی به نظرتون میرسه پرسیده بودن خدا کنه قبول شم چه میشه بنظرتون میشه نمیشه...!!!!!

هدف بلند و دست یافتنی+ایمان به آن هدف +تلاش=موفقیت حتمی

سلام خوب هستین من همیشه دفتر خاطراتم را  با سلام به خدا شروع میکنم چون درد دلما به اون میگم اینجا هم به شما دوستان عزیز

میدونین من قویا اعتقاد بس عمیق به این حرف دارم که مقصر اصلی شکست های انسان خود خودش هستش و محیط تاثیرش 10% هستش حالا مقایسه کن با سهم خودت 90% میبینیم که نه !!!!!

حالا هر کسی یه ایرادس داره ایراده منم اینه که وقتی یک تصمیمی میگیرم خوب شروع میکنم اما میونه ها و شاید آخرایه کار خراب میکنم به دلیل تلاش کم  یعنی فاکتور های موفقیت که شامل هدف+ایمان به اون هدفو تلاش هستش من مهمنرین فاکتورش یعنی تلاش را نصفه دارم متاسفم واسه خودم

il bashindan bir soz hatirladim

slm bu gun blogumun arshivine bvaxirdim il bashi bir yorum yapmishdim ki bu il gozel ile benzir belkide ish deyishimi oldu ve ihtimalan de boyle ola inshallah men ki bunu gozlurem dedighim ya gerchekleshirse chooooook ama chook guzel yila donur hatta yashamimin en guzel yili

داشتنیی که من ندارم

همه چیز را نباید گفت گاهی آدمها توی سکوت هم را دوست دارند ! توی سکوت هم را میفهمند ... من عاشق آدمهایی میشوم که دردهایم را توی سکوت میفهمند که توی سکوت درکم میکنم !  

که میشود گاهی برایشان ناز کرد و گاهی نازشان را خرید ! گاهی الکی ادا در بیاوری که نمیخواهی ببینیشان که خسته شدی از حضورشان و بعد آنها با مهربانی نگاهت کنند !  

آدم باید بتواند برای بعضی ها ناز کند ! آدم باید بتواند ناز بعضی ها را بکشد ! که بشود گفت دوستشان دارد ... که برود روبرویشان بنشیند هی منت بکشد هی معذرت بخواهد ... که بخشیده شود ... که هی دلش قرص تر شود که کسی هست ! همیشه هست که هی بیشتر از قبل مهربان شود فقط به خاطر یک حضور ! که هی بنشیند خدا را شکر کند ...  

کسی که باشد یک هو همه ی دنیا میشود هیچ ...  

آدم باید بتواند بعضی وقتها ناز کند !  


ادامه مطلب ...

ایران خودرو

تست اتومبیل در ایران خودرو یک بخشی به اسم تست مانکن دارد که با کمک مانکن شدت ضربه وارده به انسان و قابلیت عکس العمل کیسه هوا را تست میکنند.... 

خلاصه تصاویر تست مانکن در ادامه مطلب از ایران خودرو لو رفته جالب است …. rolling on the floor