ترجمه فارسی آهنگ از -inna deja vu

No no no no no no fire,no fire        نه نه نه در چشمان عطشی نیست

I,I wanna feel the music higher      میخواهم موسیقی را رساتر حس کنم
And touch the sky                         
و به آسمان پرواز کنم(اسمان را لمس کنم)

No,no no no you drive me crazy,      نه نه نه تو مرا دیوانه میسازی

You crazy boy                                 پسره ی دیوانه
I wanna live with you                      من میخواهم با تو یک دژاوو داشته باشم(دژاوو حالتی است که انسان حس میکند صحنه ای کا برایش پیش آمده را قبلا دیده)
A deja-vu

I don’t wanna live            من نمیخواهم زندگی کنم
I feeling so bloom             احساس غم انگیزی میکنم
So take me away,             پس مرا هم با خودت ببر
So take me with you.

Hey,mistery girl                هی دختره ی اسرار امیز بخاطر تو جونمو میدم

I’m falling for you

I’m living tonight              و میخواهم با تو امشب آخرین دژاوو رو داشته باشم
The last deja-vu.(Come on)