یک آهنگ بسیار زیبای عربی

این آهنگ رو بسیار دوست دارم اگه ممکنه دانلودش کنین و گوش کنین متن و ترجمه فارسیشم گذاشتم تو ادامه مطلب خیلی دنبلاش گشتم تا پیداش کردم



سیرین عبدالنور-لوبص فی عینی مره بس



متن

اتکلم و الا لا یا قلبی و الا اعمل ایه

حرف بزنم ای دل من یا نه ، و یا اگر نه چکار کنم ؟

مش واحد باله لیه یا قلبی و بیفکر لیه

چرا فکرش را مشغول نکردم ای دلم و چرا فکر میکند ؟

دی عنیی و کل حاجة فیی بتنادی علیه

با چشمانم و با تمام وجودم ( اجزای درونم ) او را ندا می زند

ادامه مطلب ...

دل نوشته1

سلام میخوام سری نوشته های دل نوشته هام رو  رو شروع کنم دلم گرفته نمی دونم

تنهایم کاش منم مثل دیگرون یاری داشتم هر چند فقط من بخواهمش اینم نیست  غصه خودنش هم زیباست یه مطلب دیگه قرار بود بزارم بلاگم که همه چی رو نوشته بودم اما خود به خود قبل انتشارپاک شد شاید خدا صلاح ندید خلاصه احساساتم مثل روبات توی تصویر شده که فقط منحصر به دلتنگیهه تنهایی..فکر.......